0
kentut

andai itu ku...wAHH bahagianya...


mood tengah gila nak jadi orang dewasa cepat....

sob,.sob...sob..aku sebenarnya tengah jeles nih tengok orang lain couple...kalau dah dewasa kan syok...boleh hang out dengan bosfren selalu..shopping banyak-2...pergi tengok wayang sesama...lunch sesama....

jeles-2....tak tahan tau tengok belog kak izatie dengan bosfren dia kakizatie..rasa tak senang duduk saja kalau aku continue baca dia punya entry...rasa macam nak lari jauh-2...pastu menjerit kuat-2...kenapa lah mereka berdua terlalu bahagia....aku nak jadi macam depa jugak...

dah la bosfren dia handsome...dia pulak comel...tapi yang tu aku tak kisah...tapi aku jeles lah sebab tengok kalau pergi mana-2 semua asyik berdua saja...baju pun pakai warna nak dekat sama...jiwa tengah kacau nih..dah la suka snap pic cantekk-2 pulak tu...mak oiiiiiii jeles nak mampus lah...

tapi apa-2 pun aku harap hubungan mereka berdua berkekalan sehingga anak cucu okeh...ehh tak boleh sampai anak cucu...dapat saja cucu nanti bercerai pulak...haishh tak boleh-2...sampai cucu cicit okeh...tapi better sampai cucu cicit cucur cekodok....bla bla bla...nak senang sampai kekal abadi lah...

tak boleh dah aku nak terus menulis entry nih....kalau tidak perasan meroyan aku tu akan semakin menjadi-2...buat sementara aku tak mau bukak belog dia lagi....satgi aku lagi jeles...huahuahuahua...



suka? like ja..:)

0 orang kentut sini!!: