0
kentut

terbaik lah kau....:)


lepas balik dari beli barang sikit kat pekan..aku balik-2 tengok adik aku dah ada kat rumah...awal pulak dia balik hari ni...kalau tak pukul 7 baru nak nampak batang hidung..konon nak bajet ambik hati kami dengan mak...dia dengan rela hati cakap kat mak kata malam ni dia masak roti telur untuk semua..

aku nak tergelak bagai nak pecah perot g...perangai ego besar tapi tak sangka jugak yew aku....hahahah tapi bagus la jugak macam tu...at least ringan jugak beban mak aku...kau ada????..hehehe lawak ja...sekarang aku tengah tunggu nak melahap roti telur by adik aku....tak sabo den nak meraso...

so yang tu saja aku nak story...boring sambil tunggu chef masak kat dapur..nanti kalau rajin aku continue lain okeh....terbaik lah kau!!!!

suka? like ja..:)

0 orang kentut sini!!: